New England hus

New England hus

onsdag 14 december 2016

Ett New England hus i vinterskrud

Jag bara måste dela med mig av dessa bilder jag fick tillskickad av kund. Det är bilder av ett New England hus på Lidingö som jag har ritat och som nu är redo för jul och glädje.


Det är husföretaget Rörvikshus som har byggt huset efter mina ritningar.
I december 2013 var bygglovshandlingarna klara och jag bloggade om detta och visade 3D bilder på hur huset skulle se ut. Kolla HÄR om du vill se inspirationsbilder och 3D bilder. 

Som en liten julklapp 2013 gjorde jag en julbild av huset i mitt 3D program.
Såhär såg det ut:
För mig är det klart roligare att se det slutliga resultatet och jag hoppas att kunden får fira en riktig härlig jul i detta vackra och spännande New England hus.


Huset blev klart strax innan jul förra året och jag visade då några bilder på inredningen som jag fick tillskickad av kund. Titta gärna på inlägget HÄR för att se mera. 

Några bilder tagna strax innan besiktningen 2015.

Från ovanvåningen ned till vardagsrummet:

En sneak peek utifrån där man ser från vardagsrummet upp mot övre plan:

En sneak peek av köket:

Om vi inte hörs innan jul så får jag ta tillfället i akt och även önska er en riktig trevlig adventstid, en god jul och ett nytt spännande år.

Happy Christmas and Marry New Year!