New England hus

New England hus

måndag 12 oktober 2015

Attefallshus som bastu och förråd

Ett Attefallshus kan användas till så mycket. Jag har ritat en hel del Attefallshus som är tänkt som gästhus eller komplementboende, men jag vet att andra också har sitt Attefallshus till annat såsom garage och förråd.
En av mina kunder önskade sitt Attefallshus till bastu med relax samt förråd. Detta hus är specialritad efter kundens önskemål. Här är bilder som kunden har skickat till mig:


Tänk att sitta här i bastun och relaxen för sedan att ta ett dopp i havet?


Här är bastu med dusch.



Mitt i rummet finns en öppen spis. Här är det nog riktigt trevligt att vara - både en skön sommarkväll och en kall vinterdag.
 

Det är alltid lika trevligt att få se bilder av dom hus jag ritat - stora som små. Det kan ju också vara en trevlig inspiration för er som funderar på att bygga ett Attefallshus.

Attefallshus är ett 25 kvadratmeter stort hus som kan byggas utan bygglov. Man måste dock skicka in arkitekt- och konstruktionsritningar till kommunen för att göra en bygganmälan. Mer information om Attefallshus hittar du hos BOVERKET.


Besök mitt företags HEMSIDA om du se fler av dom Attefallshus som jag har ritat.
Här kan du köpa kompletta arkitekt- och konstruktionsritningar till mina Attefallshus.

Ritningarna kostar 5.900,- inkl. moms. 
Önskar du göra ändringar såsom att flytta innerväggar, ta bort eller ändra fönster och dörrar kan jag göra det för ett tillägg på kr 3.000,- inkl moms. Mer information hittar du på min hemsida.


Välkommen att höra av dig. Jag sitter som oftast på mitt kontor och jobbar. Telefonen ligger bredvid mig, så det är bara att ringa!

Tel: 0703-998755
Mail: heidi@dreamsandcoffee.se



Vi hörs!